Didar Büyüker İşler, 2001 yılında Süleyman Demirel Üniversitesi İşletme Bölümü’nden birincilikle mezun olmuş ve 2009 yılında Süleyman Demirel Üniversitesi İşletme Bölümü’nde doktora yapmıştır. 2021 yılından bu yana aynı fakültede tam zamanlı profesör olarak çalışmaktadır. Lisans ve lisansüstü düzeyde Dijital Pazarlama, Reklamcılık, Pazarlama Araştırması, Tüketici Davranışı konularında dersler vermektedir. Çeşitli ulusal projelerde ve AB gençlik projelerinde araştırmacı olarak yer almıştır. Dijital pazarlama, tüketici satın alma davranışı, sosyal müşteri ilişkileri konularında makaleleri bulunmaktadır ve yapısal eşitlik modeli, çoklu regresyon modelleri gibi çok değişkenli istatistiksel yöntemler konusunda uzmanlığı bulunmaktadır. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği üyesidir.